Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie w gorący poniedziałek;)

Jak pogoda u Was? w Lublinie po wczorajszej burzy nadal duszno....dobrze, że mam wiatrak bo byłoby dosyć kiepsko....ale dosyć o mnie;)
Dis przychodzę do Was z produktami jakie miałam przyjemność przetestować dzięki uprzejmości PILOMAX ;)
Z WAXEM miałam już wiele razy do czynienia i jak do tej pory nigdy mnie nie zawiódł, powiem więcej - jeśli jakaś odzywka czy szampon nie pomoże zawsze pomoże WAX. I tak było. Jak byłam blondynką ze spalonymi przez rozjaśniacz włosami zaopatrywałam się w WAX do blondu potem w Aloes a teraz mam włosy czarne i przypadła mi WAX Arabica;)
oto jak wygląda a potem słów kilka o produkcie;)

Wax bardzo fajnie regenerują włosy zniszczone różnymi zabiegami - nie tylko fryzjerskimi a także czesanie, suszenie czy prostowanie. Dzięki ekstraktowi z henny , który ma wyjątkową zdolność tworzenia wiązań z keratyną występującą we włosie tworzą fajną ochronną powłokę.

Szampon WAX bardzo dobrze nawilża i oczyszcza włosy. Zazwyczaj ja go stosuję z maską również firmy WAX. ( W moim przypadku była to Arabica) o ta tutaj;)



Zapach maski jest obłędny - jak na kawoszkę przystało pokochałam od razu. Konsystencja jest dla mnie masłowa,dzięki czemu fajnie się  rozprowadza i nabiera. Jest bardzo wydajna i dla mnie jest to dużym plusem w tej sytuacji.
Dla mnie lato jest właśnie czasem w którym sięgam po WAX dlatego , że moje włosy są wysuszone i błagają o litość. Może ochów i achów nie będzie ale ja wracam do tych produktów.
Fajne jest to , że ma wielką gamę wyboru produktu do każdego rodzaju włosów.
Ja bardzo często zaglądam do sklepu - kiedyś zaopatrywałam się w aptece , ponieważ tylko tam były dostępne ale na szczęście to się zmieniło i wszystkie produkty dostępne są w e-sklepie o tu ----> wax - sklep

No nic ja zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z ofertą WAX i do poczytania mojego bloga.
Miło mi będzię jeśli zostawicie po sobie komentarz i zaobserwujecie blog.
A Wy znacie te maski ? Szampon? Jak sprawdzają się u Was?
Pozdrawiam,
Do Zo!

16 komentarzy:

  1. Ja się z tymi produktami nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam na Meet Beauty, czekają na testy :) Lubię Biovax, więc ten wax tez powinnam polubić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam produktów tej firmy jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawia mnie ich produkty choć wiem że jak na ich składy to trochę za bardzo się cenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zużyłam już dwie maski WAX Pilomax pod rząd :) miałam wersje do włosów jasnych i byłam z nich bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz;) no ja kończę to pudełeczko już i póki co jest całkiem dobrze;0

      Usuń
  6. Akurat produktów, o których piszesz nie miałam, ale miałam szampon i maskę na zwiększenie objętości oraz szampon i maskę przeciw wypadaniu włosów. Wszystkie cztery produkty sprawdziły się u mnie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz;) ja też zamierzam sięgnąć po inne produkty;)

      Usuń
  7. Szamponu jeszcze nie używałam za to maskę kocham!

    OdpowiedzUsuń