Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie kochane,


przychodzę dziś do Was z bardzo fajnymi produktami naturalnymi własnoręcznie produkowanymi przez Panią Joasię własnoręcznie. Dla mnie rewelacja zwłaszcza, że uwielbiam mydełka robione ręcznie.

W moim mini zestawie znalazło się mydło ogórkowe;) cena 15 zł

opis producenta:
 
Mydło palmowo - kokosowe, z dodatkiem oleju z nasion ogórka i przecierem ogórkowym. Dla dekoracji posypane płatkami jaśminu, który w mydłach zabarwia się na zielony kolor. Mydełko jest delikatne dla skóry, a świeży i soczysty zapach ogórka znakomicie wpasuje się w porę wiosenno-letnią. Ze względu na zawartość oleju z nasion ogórka i przecieru, nadaje się dla skóry wrażliwej.
Olej kokosowy: nasycone kwasy tłuszczowe, kwas laurynowy, mirystynowy, palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy, linolenowy.
Olej palmowy: kwas laurynowy, mirystynowy, oleinowy, palmitynowy, stearynowy oraz kwas linolowy.
Olej z nasion ogórka: kwas linolowy i gamma-linolenowy, minerały, witamina C i B1, sole mineralne, pierwiastki śladowe (m.in. magnez, potas, cynk, żelazo), tokoferole.
Działanie składników:
- nawilżające i odświeżające, 
- odżywiają i regenerują naskórek,
- likwidują szorstkość skóry, zmiękczają skórę,
- koją podrażnienia,
- antybakteryjne.

Waga ok. 110 g.


Składniki użyte do produkcji mydła: olej palmowy, olej kokosowy, woda, wodorotlenek sodu, cukier, kwas hialuronowy.

Skład produktu: palmitynian sodu, laurynian sodu, oleinian sodu, mirystynian sodu, gliceryna, olej z nasion ogórka, przecier ogórkowy, olejek zapachowy ogórkowy, suszony jaśmin.


Moja opinia:

jak wcześniej wspomniałam uwielbiam mydełka robione ręcznie. Świetnie sprawdzają się w domu ale także mogą stanowić świetny prezent . Na dzień dzisiejszy jestem ZACHWYCONA!!









 Kolejnym produktem są trwałe perfumy- nigdy wcześniej nie wiedziałam o ich istnieniu- zapach mają obłędny i uważam , że są idealne na lato.
Mój must have tego lata. Zapach trafiony w 10! połączenie białego piżma z owocami...rewelacja.....nie oddam nie zamienię i zaopatrzę się w więcej ...Pani Joasiu jest Pani niesamowita!


Opinia producenta:


Twarde perfumy o zapachu kwiatowo - cytrusowym, zrobione na bazie czystego wosku pszczelego i oleju jojoba. Słoiczek o pojemności 10 ml.
Nuta głowy: cytrusowy, grejpfrut, cytronela.
Nuta serca: bez, konwalia, jaśmin.
Nuta bazowa: białe piżmo.
Perfumy możemy wetrzeć w wierzch dłoni, ramiona, dekolt, a nawet (w małych ilościach) na końcówki włosów. Pocieramy także miejsca tradycyjnie przeznaczone dla perfum: nadgarstki, zgięcia łokcia itp. 
Skład: wosk pszczeli, olej jojoba, olejek cytrusowy: brzoskwinia, cytryna, mandarynka, olejek grejpfrutowy, olejek cytronelowy, olejek bez lilak, olejek konwaliowy, olejek jaśminowy, białe piżmo.

Jak wspomniałam dla mnie są niesamowite.
Zajrzyjcie koniecznie na Facebooka tam znajdziecie więcej info na temat produktów i sklepu

a tu znajdziecie więcej produktów w bardzo dobrych cenach - sklep

a oto moje prerfumy:







Tymczasem do zo!


Będzie mi miło jak zaobserwujecie mojego bloga;)



22 komentarze:

  1. Firma jest dla mnie nowością ale zaciekawiła mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzyj koniecznie ja się juz jej nie odczepię

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne musi byc to mydełko;) a perfumami bardzo mnie zaciekawiłas;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O koleżanko! Jakie tu zmiany się pojawiły od kiedy nie byłam tuta taka aktywna, jak przed praktykami. No blog wygląda profesjonalnie, zmiana na duuuży +!
    Zaciekawiłaś mnie tymi perfumami, ciekawa jestem czy tak ładnie pachnął. Sama nie lubię się psikać i to jest świetna alternatywa do tego. Mam nadzieję że długo się utrzymują!
    Pozdrawiam :-)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Aleksandro;) perfumy są świetnie nie tylko jako perfumy;)
      Można je wetrzeć w końcówki włosów czy też używać jako mini balsam;)
      Miło mi, że blog zaskoczył zmianami;)
      całus

      Usuń
  5. Twarde perfumy? O Panie, co to za cuda o których nigdy nie słyszałam! :o Człowiek całe życie się uczy jak widać ;) A mydełko wygląda pięknie! Uwielbiam takie rzeczy, które nie tylko zaspokajają podstawowe potrzeby, ale też cieszą oko! <3 Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Ale super wygląda to mydełko ! :o

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. o fajnie, że można te perfumy wetrzec we włosy, w sumie to wos więc może nieco zregenerowac;)
    bardzo fajny i ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam eko kosmetyki i te robione w domu ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, te twarde perfumy nieziemsko mnie zaciekawiły! Chcę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem, ale przeraża mnie widok tego mydełka :o

    OdpowiedzUsuń