Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie moje kochane,

Dziś pachnący post-czyli moi ulubieńcy zapachowi na jesienne dni;) Jak wiele z Was wie jestem maniaczką perfumową i barczo często je zmieniam lub sięgam po nowości;) Lubię ładnie pachnieć;)
Tym razem niespodziankę zrobiła mi i mojemu mężowi moja mama- kupiła nam obojgu w prezencie dobrze wszystkim znany z Avonu Perceive -tym razem w wersji i damskiej i męskiej.
Nie ukrywam, że zapach znam dobrze od wielu lat i czasem lubię do niego wrócić. Uważam osobiście, że jest warty zakupu..i przetestowania na własnej skórze. Jedna z niewielu kompozycji, która zwróciła moją uwagę na jakiś czas i zaintrygowała. Cudnie ona rozwija się z każdą godziną, a nawet minutą. Nie mam kompletnie nic do zarzucenia pod względem zapachu - delikatny, a zarazem ma w sobie coś co sprawia, że jest to unikatowy i bardzo kobiecy, zmysłowy i seksowny zapach. Idealnie odświeża podczas jesiennych dni. osobiście nie polecam na lato-jest po prostu zbyt ciężki.

Jego trwałość jest bardzo fajna, bo spokojnie utrzymuje się większość dnia, a dłużej pozostaje na ubraniach.

Flakon bardzo oryginalny i artystyczny - kojarzy mi się z  lustrem albo popękana szybą.

Nuty zapachowe: frezja, gardenia, biały pieprz, gruszka, goździk, śliwka damasceńska, orchidea waniliowa, piżmo, drzewo sandałowe.

Cena ok 60 zł za 100 ml.






Wersja dla Niego estetycznie jest bardzo podobna. Jedyna różnica to wizualnie większa  buteleczka z przydymioną nieco "szybką".

Nuty zapachowe: cytrusy, nuty drzewne, kwiat pomarańczy, szałwia, bylica, paczula, cedr

Cena: 72zł / 100ml

 Bardzo interesujący zapach. Co prawda otwiera się cytrusowo, ale owocowe nuty dosyć szybko się ulatniają, natomiast typowo ziołowe nuty zostają na dłużej. Mięta z szałwią bardzo ładnie się uzupełniają, gdzieś wyczuwalny jest także aromat ziołowo- kwiatowe nuty lawendy. Baza balsamicznego aromatu cedru z domieszka piżma zamyka całość. Trwałość jest jak do tej pory zauważyłam całkiem niezłą. Chociaż na pasku testującym utrzymywał się zdecydowanie przez 4 dni. I to się potwierdziło na skórze około5 godzin są wyczuwalne, ale na ubraniach trzymają się bardzo długo. Bardzo ładna butelka. Całość bardzo mi się podoba.

Będzie mi miło jak zaobserwujesz i zostawisz koma;)

25 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś percive damską i pachniała ślicznie!


    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam perceive, używam go od czasów szkoły średniej średniej. Ten zapach od wielu lat jest bardzo popularny. Jego nowe zapachy nie do końca mnie zachwyciły. Są jeszcze 2 zapachy, które mi się spodobały, jeden z nich wszedł kilkanaście tygodni temu do katalogu avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to dziekuję Ewelinko za wiadomosć;) nie wiedziałam o tym;) zapraszam Cie do obserwowania mojego bloga;)

      Usuń
  3. Super post, właśnie jestem na etapie poszukiwania nowych zapachów także bardzo mi się przydał :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie znam zapachu w wersji męskiej ale damski jest po prostu przedni;)
    chyba Avon nie obrazi się na mnie jak użyję słów "stary-dobry "zapach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że dla Avonu to raczej komplement skoro przez wiele lat zapach utrzymał się na rynku nadal jest chętne kupowany;)

      Usuń
  5. Ja ostatnio zakupiłam perfumy w FM Group :D mega się utrzymują na ubraniach, a tylko 30 zł kosztują !
    http://szyman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym to teraz poczuć!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, wydają się być bardzo fajne te perfumy!! Akurat mi się kończą! ps. super zdjęcia!! Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zdecydowanie łądniejsze patrząc po ostatnim poscie;) ale dzieki staram się ;)

      Usuń
  8. Fajny pomysł na prezent dla dwojga. Zapachu niestety nie znam.

    Pozdrawiam.
    www.gronercik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie okazja by poznać;) a tak masz rację podobne perfumy dla dwojga to fajny pomysł;)

      Usuń
  9. Zapachu nie miałam :(
    Ale...widzę pewne zmiany na blogu! :) Świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię damskie Perceive, męskiego zapachu jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych zapachów, z chęcią sprawdzę :) pozdrawiam
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie perfumy z avonu to klasyk. Uwielbiam klasyki. Właśnie jestem w poszukiwaniu długotrwałych perfum na jesień więc jeśli będę miała okazję to na 100% je przetestuję. Jeżeli mi sie sprawdzą zachowam je na dłużej! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń