Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie kochane,

Jaka pogoda u Was? jak Wasze samopoczucie?  niestety nastało zimno...brrr....nie cierpię wkłada , kurtek botków itp....
Tak samo jesieni nie lubi moja skóra. Jak już pewnie niektóre z Was wiedzą moja skóra jest bardzo wrażliwa i wymagająca a i bardzo sucha. Z pomocą po raz kolejny przychodzi mi Oillan. Te produkty goszczą u mnie bardzo często w nagłych wypadkach.
Wybrałam dla Was trzy produkty , które są ze mną niemal zawsze oprócz genialnego kremu barierowego.



Dermatologiczny żel micelarny:

zazwyczaj używam płynów micelarnych ale tym razem postanowiłam spróbować tego produktu i powiem, że kolejny raz się nie zawiodłam. Moja cera nie jest szorstka, jest nawilżona no a przede wszystkim a co jest dla mnie najważniejsze - nie mam po nim żadnych wyprysków. Czyli dokładnie spełnia swoje założenia.

Do cery suchej, odwodnionej i wrażliwej
  • dokładnie oczyszcza i odświeża skórę
  • zapobiega przesuszeniu
  • niweluje uczucie szorstkości
Żel skutecznie oczyszcza oraz odświeża suchą, odwodnioną i wrażliwą skórę. Zawarte w preparacie struktury micelarne usuwają makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry twarzy, nie powodując podrażnień. Formuła nie zawiera mydła, ani SLES/SLS, dzięki czemu nie narusza naturalnej równowagi hydrolipidowej naskórka. Chroni przed przesuszeniem, niwelując uczucie ściągnięcia skóry. Nie zatyka porów.



Kolejny kremik, który lubię to :

Hydro-aktywny żel pod oczy

  • uzupełnia niedobór wody w naskórku
  • redukuje cienie i obrzęki
  • wygładza i uelastycznia
Żel optymalnie nawilża oraz uelastycznia suchą, odwodnioną i wrażliwą skórę wokół oczu. Kwas hialuronowy wiążąc wodę w naskórku utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry, chroniąc ją przed przesuszeniem. Wygładza zmarszczki i poprawia mikrokrążenie, niwelując cienie i obrzęki pod oczami. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Przyznam szczerze , że nie stosuję go codziennie a raz/dwa razy w tygodniu co mi w zupełności wystarcza.


Wielką zaletą tej firmy i tych produktów jest to, że są to produkty hipoalergiczne. Niby alergikiem nie jestem ale wolę jednak nie zmagać się z krostami i wszelkiego rodzaju niedoskonałościami skóry. Czasem warto postawić na coś co nam pomoże.

Fajnym produktem jaki ostatnio odkryłam to balsam pod prysznic. Faktycznie już wcześniej o tego typu produktach było głośno i znałam je tylko z reklam firm konkurencyjnych. Jednak mój Oillan stanął na wysokości zadania  i w asortymencie pojawił się balsam. 
Po pierwszym użyciu czułam się trochę nieswojo, ale na szczęście idzie do tego przywyknąć;) nie ukrywam,że nie przepadam za tego typu produktami ale co jest plusem? fantastycznie nawilża. Moja skóra zwłaszcza na łydkach jest mega sucha i dosłownie można rysować po niej wzory. Dlatego po dłuższym stosowaniu balsamu zauważyłam , że problem powoli zaczął znikać. Także to chyba moj ulubiony produkt z całej tej trójki.
Jeśli macie podobne bądx inne przemyślenia na ten temat napiszcie w komentarzu.




Ja tymczasem uciekam do codziennych zajęć a Was po więcej info zapraszam na www.oillan.pl

;* trzymajcie się ciepło robaczki

Brak komentarzy: