Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Witajcie kochane;) 
dziś lakierowo-cukierkowa opowieść o mojej nowej miłości;) 
Otóż całkiem przypadkowo zaopatrując się w jednej z moich ulubionych hurtowni - TINKERBELL 
zamawiając lakiery hybrydowe i kilka innych dodatków do mani w gratisie przypadło mi owe cudo. Z marką Sophin miałam już wcześniej do czynienia przy lakierach żelowych bez lampy UV i wiedziałam, że będzie petarda. 
Lakiery do paznokci Sophin Sugar Effect mają bardzo modną piaskową strukturę oraz
niepowtarzalny efekt "kandyzowanych paznokci", niezwykle apetycznych, wyglądających jak cukierki. Mi przypadł kolor neonowy róż. Do uzyskania zamierzonego efektu wystarczyły dwie warstwy ( ja wcześniej użyłam topu ale nie jest to konieczne).
Łatwo się rozprowadza,  aplikacja, na zakończenie należy zastosować top uv (schnie bez stosowania lampy uv, jeśli jednak chcemy przyspieszyć jego schnięcie lub wydłużyć trwałość możemy go także utwardzić w lampie - lecz nie ma takiej konieczności).
Lakier jest bardzo wydajny bo mieści az 12 ml a i cena nie wyrywa z butów ok 27 zł.




SAND EFFEKT - kolekcja lakierów do paznokci, które po wyschnięciu tworzą efekt piasku. Gama kolorystyczna nalicza 33 kolory: pastele, neony, klasyczne . Wykończenie manicure są matowe, z delikatnymi drobinkami brokatu oraz lakiery zawierające większe brokaty w kolorze lakieru. Lakier nakłada się sprawnie, a do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw. Lakier znajduję się w eleganckiej butelce o pojemności 12 ml. Wygodna nakrętka , pędzelek wąski ale maluje się nim całkiem wygodnie i manewry przy skórkach nie są żadnym problemem. Kolekcja lakierów do paznokci SAND EFFECT produkowana zgodnie z zasadą BIG 5 FREE tzn. bez ftalanów,formaldehydów, kamfory, toluenu oraz parabenów. (opis producenta)



Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji;)
Tymczasem zapraszam na fejsik producenta i sklepik Sophin FB
Sklep - Sklep Sophin

4 komentarze: