Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Czołem dziewczyny,

ostatnio mnie tu pełno;) także wiecie, że nie osiadłam na laurach. Już druga polowa listopada i nieuchronnie zbliża się czas świątecznej gorączki i biegania za prezentami. Galerie kuszą bogatą ofertą bibelotów z świątecznymi melodiami w tle a drogerie masowo zaopatrzają się w świąteczne zestawy. Prawie w każdym domu oprócz głównego prezentu dodatkowo można znaleźć zestawy kosmetyczne. Prezent niezobowiązujący a przyda się każdemu. (przynajmniej moja mama wyznaje taką zasadę;)
Ja dla Was przygotowałam kilka inspiracji , jakie kupiłabym ja ponieważ nigdy nie zawiodłam się na tych markach zarówno dla niej jak i dla niego. Ciekawi? to zapraszam.
Jak Wam już wiadomo Dove to jedna z moich ulubionych firm dlatego większość zestawów pochodzi właśnie od niej.
Zestaw upominkowy Dove:
• Żel pod prysznic Dove Silk Glow
• Olejek do mycia ciała Nourishing Care
• Antyperspirant Dove Silk Dry
• Szampon do włosów Dove Nourishing Oil Care
Rekomendowana cena detaliczna: 35,99 zł


Zestaw upominkowy Dove:
• Kostka myjąca Dove Purely Pampering z mlekiem
kokosowym z płatkami jaśminu
• Żel pod prysznic Dove Purely Pampring z mlekiem
kokosowym z płatkami jaśminu
• Antyperspirant Dove Powder Soft
Rekomendowana cena detaliczna: 24,99 zł


 Zestaw upominkowy Dove:
• Żel pod prysznic Dove Deeply Nourishing
• Balsam do ciała Dove Essential Nourishment
• Antyperspirant Dove Original
Rekomendowana cena detaliczna: 29,99 zł



Zestaw upominkowy Axe Dark Temptation:
• Dezodorant Axe Dark Temptation
• Żel pod prysznic Axe Dark Temptation
Rekomendowana cena detaliczna: 18,99 zł

Jak widać do Panów podeszłam nieco oszczędnie ale umówmy się , żeby nie byli pokrzywdzeni - dodaję Axe (ponieważ bardzo lubię ten zapach)

Zestaw upominkowy Vaseline:
• Krem do rąk Vaseline Intensive Care Healthy Hands, Stronger
Nails
• Balsam Vaseline Spray&Go Essential Moisture
• Vaseline Petroleum Jelly
Rekomendowana cena detaliczna: 27,99 zł


A Wy? kupujecie świąteczne zestawy upominkowe? Lubicie takie dostawać?? Hit czy kit? Chętnie poczytam wasze odczucia w tym temacie i nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa waszych opinii. 
Jeśli podoba Ci się mój blog zostań ze mną na dłużej. Mam nadzieje, że nie zabijecie mnie za monotematyzm ale ja naprawdę lubię to DOVE;)

12 komentarzy: