Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Cześć kochane, 

dziś przedostatni dzień roku i dopinanie na niemalże ostatni guzik kreacji i dodatków na jutrzejsze sylwestrowe imprezy. Chciałabym Wam pokazać trzy lakiery hybrydowe jakie ostatnio zakupiłam na Aliexpress i które okazały się strzałem w dziesiątkę. Jako pierwszy na tapet pójdzie lakier Rainbow. Na zdjęciu na portalu wydawał się bardzo jasny i nie do końca byłam zadowolona ze swojego wyboru. Jednak kiedy odpakowałam paczuszkę zrobiłam oczy jak przysłowiowe pięć złotych jak odkręciłam nakrętkę i moim oczom ukazał się piękny nasycony kobaltowy kolor z brokatem mieniącym się różnymi kolorami tęczy (wow).


 teraz wiem, że dokonam zakupu kolejnych kolorów - warto. Nakłada się super i już jedna warstwa wystarcza by osiągnąć zamierzony efekt (ja u siebie dałam 2). Z trwałością podejrzewam, że będzie równie dobrze. 
Moja ocena 10/10 i na pewno kolejne kolory znajdą się w moich tęczowych zbiorach. W przeliczeniu na złotówki zapłaciłam za niego 9,94 także uważam, że nie jest to cena wygórowana a produkt spełnia wszelkie oczekiwania a nawet jeszcze lepiej. Jeśli jesteście zainteresowane podaję link do sprzedawcy - TĘCZOWY LAKIER



Moje kolejne hity to czerwień z lekkim brokatem oraz fiolet. I tu też produkty mnie miło zaskoczyły ponieważ na zdjęciach też wyglądały nieco gorzej niż na  żywo. Kolory są fajnie napigmentowane z dobrą konsystencją , estetycznie wykonane opakowania też wzbudziło moją aprobatę.
Cena to 4,91 także bardzo tanio oczywiście podaję link do sprzedawcy - jak widzę są nawet obecnie na promocji - klik
Moja ocena to 10 /10 .Jeśli chodzi o czas oczekiwania to około 3 tygodnie. Za przesyłkę nie płaciłam także to dodatkowy plus całej transakcji.




Jak zapewne się domyślacie to nie kupiłam jedynie tych ;) jest jeszcze parę okazów z tego zamówienia ale to pokaże Wam jak tylko je wypróbuję;)
Tymczasem przyjmijcie ode mnie szczere życzenia na Nowy Rok, szampańskiej zabawy i spełnienia wszystkich marzeń , które zrealizujecie właśnie w 2017 roku ;) 

8 komentarzy:

  1. Tyle opinii o tych lakierach słyszałam, że głowa mała ;) Cyba sama muszę się o nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń

  2. kisses happy new year <3
    www.dblogu.blogpspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę powiedz jak ich trwałość? Przy moim trybie życia, hybrydy z Semilac trzymają się długo ale "wyglądają" do tygodnia max. Czekam na odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewcia, zarówno jak i lakier tęczowy jak i pozostałe są trawałe. do 3 tydodni u mnie. Nie odpryskuja

      Usuń
    2. Super, dzięki za pomoc! 😍

      Usuń
    3. nie ma za co;) zapraszam do obserwowania

      Usuń