Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Lato, słońce, zielona skoszona trawa, relaks i błysk nie tylko w oku. Ruszyła z wielkim hukiem nowa ambasadorska kampania LPM. Któa z nas nie kocha błyszczeć? być w centrum uwagi? No chyba nie ma takiej, która tego nie lubi.




Ta kampania nie ukrywam jest dla mnie wyjątkowa bo mogę podzielić się z innymi odrobiną blasku. W cudownym ambasadorskim boxie znalazły się nie tylko cuda dla mnie ale i dla moich koleżanek. 

Nie ukrywam, że bardzo się ucieszyłam na wieść o zakwalifikowaniu się do kampanii bo myślałam, że się nie uda. Postaram się godnie przejść przez wytyczone nam zadania;)



Niezwykle świeży ale i zarazem lekko słodki dezodorant , dosyć spory więc i zarazem wydajny wesprze nas w tak upalnych dniach jak np. dzisiejszy. (Pisząc ten wpis przy klimatyzacji nie zazdroszczę osobom, które przebywają obecnie w 30sto stopniowym upale). Wyczuwalne nuty Lilii i moreli skojarzą nam się z zapachem lata. Ja bardzo lubię tego typu zapachy ( zresztą jak wiecie jestem perfumomaniaczką). Zapach jest bardzo trwały, nie uczula, nie zostawia śladów na ubraniu i nie jest testowany na zwierzętach oraz nie zawiera aluminium więc, jest mega!



Olejek pod prysznic - mały ale wariat. Czemu? a bo ja fruzia za pierwszym razem użyłam go sporo a ten zaczął się mega mega pienić. Więc wniosek z tego, że produkt będzie bardzo wydajny. Wyczuwalny jest delikatny zapach w podobnej tonacji co dezodorant. Skóra jest bardzo delikatna i po mimo twardej wody jaka posiadam skóra nie jest wysuszona. Zapach utrzymuje się nawet długo. Może by tak raz na jakiś czas przerzucić się na olejki?




Jest i moja gwiazda top of the top #rozświetlającyrytuał Balsam z drobinkami. 
Uwielbiam taką aplikację, dozuję tyle ile chcę. Zapach obłędny. Słodziutki ale zarazem świeży. Na  pierwszy rzut oka normalny balsam....ale jak się wyjdzie na słonko to wtedy......rozświetlenie na maxa....nie trzeba biżuterii. Uwielbiam taki efekt. Pięknie to wygląda w słońcu i niebawem pokażę ten efekt na Insta. 
Jestem zachwycona, wbrew pozorom drobinki nie ścierają się zbyt mocno. 



Ktoś testował ze mną? 

#ambasadorka #słońce! #prowansja #ambasadorkalmp #rozświetlającyrytuał 


10 komentarzy: