Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Dawno mnie tu nie było ;) niestety urlop robi swoje i nie miałam dostępu do kompa a na telefonie ciężko piszę się kawał tekstu;) postaram się szybko nadrobić co zaległe ponieważ trochę tego w międzyczasie się uzbierało;)


Dziś po przetestowaniu kilku kosmetyków od marki NUTKA  przychodzę do Was z recenzją.  Jakiś czas temu pisałam o kremie pod prysznic ----> klik, który kupił mnie totalnie.


Wyjątkowo zacznę od kosmetyku, który zachwycił mnie chyba najmniej. Szampon do włosów czarna porzeczka i białe kwiaty do ochrony koloru. Niestety po tym szamponie miałam włosy lekko sianowate i niestety wkradł mi się po nim łupież. Pięknie pachnie i jest bardzo wydajny. Oddałam go mamie i np. mamie służy bardzo dobrze. Ma lekkie włosy i nie pojawia się u niej ww łupież. Jak widać co włosy to inna reakcja.


Emulsja do higieny intymnej o cudownym zapachu. Bardzo świeża i zapewnia duży komfort. Mega wydajna. Ma bardzo wygodne opakowanie z dozownikiem. Wszystko o czym zapewnia producent sprawdza się w każdym słowie i nie ma więcej co nad tym dywagować.

Została stworzona, aby zapewnić uczucie komfortu okolic intymnych każdego dnia, również podczas upławów i stanów zapalnych. Recepturę dermokosmetyku oparto na delikatnych substancjach myjących pochodzenia naturalnego, kwasie mlekowym oraz kompleksie odświeżająco-tonizujących składników. Bogata formulacja sprawi, iż codzienna pielęgnacja wrażliwych okolic intymnych stanie się wsparciem w zapobieganiu stanom zapalnym i infekcjom.



Hipoalergiczne mydło w płynie wiedziałam, że będzie hitem dlatego, że było z tej samej serii co mój ulubieniec krem. Bardzo wydajne o przepięknym zapachu "len i echinacea" nie wiem czemu ale uwielbiam ten zapach.  Dodam tez , że bardzo dobrze czyści pędzle do makijażu:) 



Mus pod prysznic to kolejny zapachowy hit w mojej łazience.  Bardzo gęsty żel z drobinkami dla urozmaicenia wizualnego. Również kosmetyk bardzo wydajny właśnie ze względu na gęstą konsystencję. Nie wysusza skóry i nie uczula. Pachnie na skórze bardzo długo dając uczucie świeżości . Bardzo dobrze "domywa" ;) 

Został stworzony, aby zapewnić uczucie łagodnego ukojenia i nawilżenia całego ciała przy dogłębnym oczyszczeniu. Receptura kosmetyku została oparta na starannie dobranych, delikatnych substancjach myjących, aktywnych składnikach utrzymujących barierę naskórkową oraz różnorodności świata roślin. Bogata formulacja sprawi, iż codzienna higiena wymagającej nawilżenia skóry stanie się pielęgnacyjną przyjemnością, dzięki delikatnemu zapachowi płatków piwonii. Zawarta w mikrokapsułkach witamina E nada skórze jedwabistej gładkości.



Podsumowując była to jedna z fajniejszych przesyłek ostatnich. Kosmetyki wydajne i całkiem fajnie się sprawują. Ja jestem bardzo zadowolona i wiem, że będę wierna tej marce a wszystko dzięki See bloggers;)
Nutko kocham Was;)

4 komentarze: