Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Bez zalotki, bez dodatkowego podkręcania, zdrowe o odżywione. Mowa o zabiegu liftingu rzęs.
Szmat czasu robiłam rzęsy w systemie 1:1 które lekko zagęszczały moje własne. A jako , że moje własne są mocne i gęste to rzęsy zaczęłam robić coraz rzadziej. Dobry tusz do rzęs potrafi zdziałać cuda.



Od jakiegoś czasu do mojego makijażu wszedł kosmetyk a mianowicie odżywka marki Eveline, którą każdego ranka nakładam pod tusz do rzęs. Wręcz weszło mi to w nawyk a moje rzęsy tylko i wyłącznie na tym korzystają .

Czemu by zatem ich trochę nie przetuningować ale w zdrowy sposób? Postawiłam na Lifting rzęs i wybrałam się na ulicę Diamentową gdzie znajduje się Queen Skin.


Od dawna wiedziałam, że poloniści to zdolni ludzie;) dlaczego a już tłumaczę zagadnienie. Karolina, która wykonała mi zabieg Liftingu studiowała ze mną na roku filologię polską ;)

Zabieg nie jest zbyt skomplikowany ale za to efekt jest jakby po zagęszczeniu ;)

W kilku słowach:

Pierwszym etapem jest naniesienie komponentu, w postaci kremu, na rzęsy. Dzięki niemu, komórki zewnętrznej warstwy włosa, tak zwane łuski, otwierają się i wchłaniają aktywne składniki tego komponentu. To właśnie ten etap sprawia, że doskonale odżywione włoski podnoszą się od nasady ku samej górze i nabywają kształt łuku.

Kolejny etap polega na wprowadzeniu w głąb włosa składników, które pogrubiają rzęsy, przez co wydają się większe i bardziej wyraziste.

Trzeci etap to naniesienie jednego z czterech pigmentów, wybranego przez klienta, który nasyca kolorem nasze rzęsy.

Kolejny etap to wzmocnienie zabiegu o nałożenie BOTOX Lash , preparatu zaprojektowanego w celu wzmocnienia i pogrubienia naturalnych rzęs. Zawiera witaminy i minerały które działają odżywczo i regenerująco na włos. BOTOX NIE ZAWIERA: parabenów, parafiny, olejów mineralnych, barwników, silikonu, formaldehydów.

Ostatnim etapem jest LAMINACJA, polegająca na nałożeniu olejku keratynowego. Olejek ten to połączenie 3 protein zboża, soi oraz hydrolizowanej keratyny. Zadaniem laminacji jest ochrona i zapewnienie odpowiedniego nawilżenia dla rzęs naturalnych oraz częściowa odbudowa utraconych protein. We wszystkich metodach trwałego podkręcania rzęs istnieje możliwość STOPNIOWANIA podkręcenia. Stylistka po konsultacji z klientką decyduje również, który fragment rzęs zostanie podkręcony (tylko nasada, końcówki, całość rzęsy).


Tutaj lekko przeciągnięte tuszem z Delii 3D. Ja jestem zachwycona tym zabiegiem i serdecznie dziękuję Karolinie i Queen Skin.

Może chciałybyście jakiś rabacik na ten zabieg? Lublinianki jak myślicie?


Brak komentarzy: