Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Wiele postów poświęciłam na wyszukiwanie zapachowych niedrogich perełek w necie. Dziś chciałam Wam powiedzieć słów kilka na temat kolejnego sklepu, który wynalazłam zupełnie przypadkiem.

O tych perfumach dowiedziałam się od koleżanki z pracy. Potem znalazłam stronkę i zamówiłam kilka zapachów na próbę. Fiolka 30 ml kosztuje 10,99 zł. Cena bardzo dobra a flakonik nieco inny niż klasyczne perfumetki. Nie wiem czemu ale przemawia do mnie bardziej.


Gama zapachów zarówno damskich jak i męskich jest ogromna. W pewnym momencie nie wiedziałam już co wybrać. Każdy zapach intrygował inaczej.  W końcu po wybraniu zapachów dobrze mi znanych zaczęłam wybierać po nazwach.

Na stronie  Francuskie Perfumy nie znajdziemy nic co by wskazywało, że są to zamienniki oryginalnych perfum. Nawet na flakonikach znajdziemy napis " z inspiracji".




Jeśli chodzi o zapach i trwałość. Niektóre zapachy są mniej lub bardziej zbliżone ale nie można im zarzucić, że są nietrwałe. U mnie każdy wybrany przeze mnie zapach utrzymywał się bardzo długo. Podobnie było u  mojego męża bo też znalazł dla siebie kilka pozycji. Przesyłkę dostajemy zazwyczaj w 24h. Czyli bardzo szybko. Kontakt ze sprzedającym jest bardzo dobry i bezproblemowy. Swoją drogą bardzo miły człowiek.

Bardzo fajne jest też to, że możemy dostać ulubiony zapach w preferowanej przez nas pojemności odpowiednio 30 ml, 60 ml i 104 ml.


Dodam, że nigdy nie sądziłam, że będzie mi się podobać Chanel No 5. Zapach jest bardzo intensywny i mega trwały w według mojego nosa jest bardzo zbliżony do oryginału. Wiadomo, że to zapach raczej wieczorowy ale ja czasem pozwalam sobie na dozę szaleństwa i czasem używam go do pracy.




Podsumowując - uważam,  że Francuskie Perfumy są jedne z fajniejszych jakie znalazłam do tej pory. Będę też szukać inspiracji dalej ale szczerze polecam spróbować. Myślę, że każda z nas może sobie czasem na to pozwolić;)

Całusy










































































11 komentarzy:

  1. Nie przypuszczałem, że są takie tanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też na początku nawet nie wierzyłam. Ale za 30 ml nie jest źle. Spróbuj sobie

      Usuń
  2. Za taką cenę to myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś kiedyś trafiłam na tę stronę, ale ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup żadnego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach to moje drugie imię, a teraz po przeczytaniu Twojego posta chyba wiem, co będzie moim nowym ulubionym zapachem!

    OdpowiedzUsuń