Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jakiś czas temu miałam przyjemność gościć w swoich zasobach NC Nails. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się akurat te lakiery. Sporo o nich poczytałam i opinie są raczej pozytywne.   Oprócz czterech kolorów mam też dwie bazy i top. Jedną z nich swobodnie możemy przedłużyć pazurka o dosłownie kilka milimetrów. Bardzo fajna sprawa przy wyrównaniach.




Słoiczki są bardzo poręczne w użytkowaniu. nakłada się je również nawet spoko. Jak na kolory neonowe typowo letnie to mają bardzo dobre krycie.


Każdy kolorek dostaniemy w sklepie raczej za cenę standardową dla lakierów hybrydowych czyli ok 29 zł;)






Kolory są mega intensywne. Kupiły mnie chyba wszystkie kolory i nie umiem bardzo postawić który podoba mi się najbardziej. Mojej przyjaciółce wpadł w oko ten piękny róż więc od razu postanowiłyśmy go na niej przetestować;) nie ukrywam, ze w większości Dominika jest moim testerem hybryd.



Drobne szlify i piękny róż wylądował u Domi o tak:



Jak stwierdziła Domi trzymał się około 3 tygodni.

Z mojej strony polecam. Całkiem fajne te neonki. Znacie NC NAils?

2 komentarze: