Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Już jakiś czas temu miałam przyjemność dołączyć do grona blogerów testujących nowości od marki BI-ES
Pisałam już o nich wielokrotnie w swoich zapachowych wpisach dlaczego warto na dłużej skupić się na tej właśnie marce. Po pierwsze dla jakości a po drugie dla ceny. Nie będę ukrywać, że w swoich zasobach zapachowych mam wiele flakonów z BI-ES.


Dziś chciałam Wam pokazać nowości jakie ostatnio wskoczyły na drogeryjne półki a jest to numbers collection for man and woman.  Do mnie trafiły No33, No3, No2 i No9. Każdy z nich przetestowałam i każdy z nich wywarł na mnie spore wrażenie.

Zaznaczę, że inspiracją do stworzenia tej według mnie ekskluzywnej kolekcji była numerologia mająca na celu dopasować zapach do takiego charakteru jaki mamy.
Ja w takim układzie jestem chyba każdą z tych liczb bo każdy zapach bardzo mi się podobał;)


Nuty głowy : mandarynka, różowy pieprz, pieprz jamajski
Nuty serca: jabłko, kwiat pomarańczy, frezja 
Nuty podstawy:  wanilia, kawa, paczula

Zapach No9 z numerologicznej kolekcji Numbers – odpowiedni dla kobiet uczuciowych i pełnych pasji. Intensywny dzięki nutom wanilii i paczuli, a zarazem delikatny bo z dodatkiem jaśminu i różowego pieprzu. To wyjątkowo pociągająca kompozycja, której zwieńczeniem są nuty owocowe.



Nuty głowy : pieprz jamajski, wanilia, paczula
Nuty serca: hibiskus, frezja, aksamitka
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, cedr, gruszka

 Zapach No2 z numerologicznej kolekcji Numbers - odpowiedni dla osób skromnych i wrażliwych, ceniących sobie przyjaźń i poczucie bezpieczeństwa; dla estetów kochających wszystko co piękne. Zapach ten otula frezją i delikatną aksamitką, pewności siebie dodaje pobudzający jamajski pieprz. Energetyczny i nieskrępowany.

Dodam, że zapach numer 2 to zdecydowanie mój faworyt i do niego zdecydowanie sięgam najczęściej.



Nuty głowy : owoc granatu, nektarynka, gruszka
Nuty serca: czarna orchidea, lotos, fiołek 
Nuty podstawy: wanilia, piżmo, mahoń

Zapach No3 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla osób pozytywnie nastawionych do życia, towarzyskich i kreatywnych. Zapach energetyczny dzięki nutom piżma i lotosu, z tajemniczą aurą czarnej orchidei i pikanteryjnym zakończeniem z owocem granatu i mahoniem. To zapach szczęścia, ucieleśniający ducha ciepłej i zmysłowej kobiety.



Nuty głowy : czarna porzeczka, róża, frezja
Nuty serca: wanilia, drzewo sandałowe, paczula 
Nuty podstawy: nuty pudrowe, białe piżmo

 Zapach No33 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla kobiet zrównoważonych, wyrozumiałych i empatycznychGłównymi nutami kompozycji są róża i wanilia. Ostrości i trwałości nadają mu piżmo, a wyjątkowości - nektar z czarnej porzeczki.


 Każdy zapach skrywa w sobie jakąś małą tajemnice, jeden będzie bardziej pasował na dzień, inny na wieczorne wypady a jeszcze inny do pracy. 
Za flakonik 50 ml zapłacimy około 35 zł. 
Ogólne moje wrazęnie jest mega pozytywne. Dodam, że marka bardzo przyłożyła się do stworzenia tej serii bo perfumy są o niebo trwalsze od swoich innych Bi-esowych kolegów.
A Ty jaką jesteś liczbą?




9 komentarzy: