Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Nie wiem jak Wy ale ja zimową porą stawiam na cięższy zapach perfum.  W zimie po prostu lubię czuć się "otulona" zapachem.  Mam wrażenie, że latem zapach nie trzyma się u mnie na długie godziny. 


Idąc moim zamiłowaniem do perfum postanowiłam poszperać za  markami, których do tej pory nie znałam. Tak trafiłam na firmę "CHATLER" i zaopatrzyłam się w trzy zapachy. Skusiłam się aż na trzy bo flakonik kosztował w granicy 20 złotych więc stwierdziłam, że jak mi się nie spodobają to nie będę płakać za wywaloną w błoto kasą a mama zawsze chętnie przyjmie;)



MISS MARKOPS to orientalno - kwiatowe perfumy . Jest to kompozycja dość intrygująca, zmysłowa i tajemnicza. Zapach jest niebanalny i z pewnością oczaruje każdą z nas . Zapach polecany  jest teoretycznie na każdą porę roku ale ja zdecydowanie wolę go zimą. W lecie byłby dla mnie zdecydowanie zbyt ciężki.

Linia głowy: śliwka, irys, szafran
Linia serca: róża bułgarska, jaśmin wielkolistny, irys
Linia podstawy: ambra, wetyweria, papirus


Alba Lady firmy Chatler według producenta jest zapachem przeznaczonym dla kobiet tajemniczych, zagadkowych. Nuta zapachowa w perfumach jest intrygująca, zmysłowa, i według mnie jest idealna na wieczór. 


Nuty zapachowe: liść rabarbaru, kwiat pomarańczy, wanilia, bourbon, nuty drzewne




Admit it - jest chyba "najdelikatniejszy" z tych trzech propozycji. Typowo dzienny/codzienny zapach.  Myślę, że podobałby się większości kobiet. 



NUTA GŁOWY - liść mandarynki, kwiat jedwabiu
NUTA SERCA - róża bułgarska, kwiat pomarańczy, jaśmin
NUTA BAZY - bób tonka, drewno sandałowe, mimoza, wanilia



Wszystkie perfumy mają pojemność 100 ml. Uważam, że są mega trwałe. Sprawdzają się zarówno w dzień jak i na wieczorne wyjścia. 

Jeśli zależy Wam by nie wydać kupy kasy a lubicie perfumy tak jak ja....w końcu Eteryczny Świat ;) to Chatler będzie miało dla Was mnóstwo propozycji. 
Nie wiem ja Wy ale ja zimową porą stawiam na dosyć "ciężkie" perfumy.   Lubię czuć się wtedy "otulona" zapachem. W lecie jakos mam wraża

6 komentarzy:

  1. Też zimą lubię cieszę zapachy :D chyba jak większość - ale tych perfum totalnie nie kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam totalnie przypadkowo i nie załuję, tanie a naprawde maja moc

      Usuń
  2. Pierwszy flakon ładny a drugi kojarzy mi się z Arden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie znam tych perfum. Ale jestem zaciekawiona ich zapachami.

    OdpowiedzUsuń