Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


O tym zapachu pisałam już jakiś czas temu na moim instagramie oraz pokazywałam Wam go już kilkakrotnie na Instastory. Trafił do mnie przypadkiem i nie ukrywam wybrałam go po butelce;p 


jak w poprzednim miodowym poście Wam wspomniałam bardziej po drodze było mi z perfumami Oriflame niż z pielęgnacją i przy wyborze zapachu jak zawsze doradzała mi Pani Agnieszka Kowal. Mówiłam Wam też, że jeśli chodzi o Oriflame to najczęściej mój wybór padał na Giordani Gold. Tym razem Pani Agnieszka podała mi kilka innych propozycji i mój wybór padł na Lovely Graden - tak jak mówiłam spodobała mi się butelka a zapach miał być dla mnie totalną niespodzianką;)


Zapach przeznaczony chyba dla każdej kobiety, bardzo wyrazisty z wyczuwalnymi nutami piżma. Uważam, że każda kobieta byłaby zadowolona z tego zapachu, ponieważ dobrze plasuje się w każdej kategorii wiekowej. Podoba się zarówno mi, mojej mamie i moim koleżankom i na każdej z nas pachniał rzecz jasna zupełnie inaczej ale równie ekscytująco.


Z ciekawostek dodam, że zapach został stworzony przez perfumiarza Jaeana Jacquesa w 2012 roku i na długo zgościł w katalogach marki Oriflame.

Nuty głowy : nuty zielone, rabarbar oraz granat
Nuty serca: Heliotrop piwonia oraz mleko
Nuty bazowe: Piżmo, drzewo sandałowe i orchidea




Perfumy obecnie stacjonują w mojej torebce i sięgam przy każdej okazji.  nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolona z wyboru zapachu nawet i po butelce:) lubię czuć się miło zaskoczona. 

Pani Agnieszko dziękuję, że mnie Pani namówiła by wybrać akurat te cuda;)


7 komentarzy:

  1. Po opisie wygląda na to, że również przypadłyby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, bardzo uniwersalny zapach i podobał sie u mnie kilku osobom, więc chyba bardzo fajny ;0

      Usuń
  2. Też wybrałam je po flakonie, ale zapach wybitnie przypadł mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tego zapachu nie miałam, ale słyszałam wiele pochlebnych opinii ;) Ciekawi mnie, ale ponoć parametry ma raczej kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sjest nawet trwały. Ale i u mnie i u mamy pachniał inaczej ale u obu bardzo fajnie

      Usuń
  4. Ta trwałość zawsze mnie powstrzymuje przed kupnem. Chociaż kilka zapachów z oriflame chodzi mi po głowie. Zobaczymy po świętach, może się skuszę. Teraz już zrobiłam pokaźne zakupy w perfumy.pl. Udało mi się okazyjnie dostać buteleczki perfum i kilka kosmetyków. Jedne zostawiam sobie, a część będzie prezentami.

    OdpowiedzUsuń