Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Z marką Oillan jestem związana już kilka lat nie tylko w kwestii blogowej. Jako, że moja cera jest bardzo wymagająca, ponieważ czasem ( nie zawsze się to zdarza i nie bardzo wiem jakie są tego wyznaczniki ) mam skłonność do alergii i nie każdy kosmetyk sprawdza się na mojej buzi. 


Dziś kilka słów na temat kremów do których wracam co jakiś czas a mianowicie hydroaktywny krem do twarzy i multi-regenerujący krem pod oczy i na powieki. 


 Hydroaktywny krem do twarzy: przeznaczony jest do cery skłonnej do podrażnień ale i zalecany przez lekarzy dermatologów do stosowania przy wielu schorzeniach skórnych jak np. łuszczyca.
Jest bezwonny, bardzo szybko się wchłania , nie zostawia dodatkowego filmu na twarzy.


U mnie osobiście sprawdza się całkiem dobrze. Sięgam po niego w przypadku kiedy moja cera woła już o pomoc. Dobrze sprawdza się u mnie w przesileniach zarówno wiosenno-letnim jak i jesienno-zimowym wtedy mam większą skłonność do wyprysków i przesuszenia.

Zawiera:

Kwas hialuronowy wiąże wodę w głębszych warstwach skóry, przywraca odpowiedni poziom nawilżenia.
Ekstrakt z alg morskich ogranicza transepidermalną utratę wody (TEWL) i chroni skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Olej z ogórecznika lekarskiegointensywnie odżywia skórę, przywracając jej elastyczność i gładkość.

Multi - regenerujący krem pod oczy i na powieki: Przeznaczony do pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry wokół oczu, wymagającej regeneracji, podrażnionej i skłonnej do reakcji alergicznych. Do stosowania w przebiegu schorzeń dermatologicznych. Bezwonny.


Zawiera: 

Kompleks olejowy (olej arganowy, olej jojoba, olej awokado, olej słonecznikowy) intensywnie regeneruje i odżywia skórę wokół oczu, zmniejszając cienie i obrzęki pod oczami.
Masło shea odbudowuje barierę lipidową, chroniąc przed przesuszeniem.
Witamina E chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem i wpływem czynników zewnętrznych.

Są pewne marki i każdy takich ulubieńców posiada do których wraca się jak boomerang. Dla mnie taką marką jest Oillan,który zawsze kiedy trzeba dosłownie ratuje moją skórę;)  

Macie takich ulubieńców do których wracacie?

2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu miałam coś z tej marki. Po Twoim wpisie myślę, że warto wrócić do Oillan. Wiesz może gdzie to można kupić online?

    OdpowiedzUsuń