Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Niezwykle się ucieszyłam kiedy dotarła do mnie ta przesyłka od Efektima Polska. Dwa dosyć spore Peelingi : cukier i olej z czarnuszki oraz sól i olej z awokado a także najbardziej wyczekiwany myjący mus. Jak do tej pory przesyłki od Efektimy nigdy mnie nie zawiodły czy tak będzie i tym razem? zapraszam do lektury. Obiecuje się niepotrzebnie nie rozpisywać.




1. Myjący mus do ciała Limonka i Awokado




Konsystencja mega lekka , więc nastawiałam się na fajne nawilżenie.  Jednak nieco ten produkt mnie zawiódł. Jak dla mnie zbyt tłusty i jak lubię mieć nawilżoną skórę tak po umyciu zostaje mi na niej lekki film co niezbyt mi odpowiada. Mus jest też dla mnie mało wydajny bo i bardzo szybko go wydenkowałam. Dużym ale to dużym plusem tego musu jest zapach. Pachnie tak świeżo i tak intensywnie, że nie da się opisać;) zakochałam się mega w tym zapachu i pominęłam już fakt owego oleju na skórze aby tylko pachnieć tą limonką.  Czy ponownie do niego wrócę? Raczej chyba nie .

2. Peelingi z czarnuszką i awokado.


Peelingi mnie nie zawiodły, fajnie złuszczają , jak na grubość są w miarę delikatne i fajnie masują. Już widzę ze są wydajne, trzeba naprawdę niewiele by osiągnąć zamierzony efekt. Zapachy nie drażniące subtelnie słodkie.  Jeśli chodzi o ta formę opakowania to nie należy ona do moich ulubionych. Bardzo nie lubię "miętosić" tych torebek.  Ale po nich skóra jest mega delikatna. Innych wad nie znalazłam a i cena dobra bo w naszym dobrym Rossmannie zapłacimy około 7 złotówek. 


Jestem ciekawa jak u Was się sprawdziły;) Testowałyście?

18 komentarzy:

  1. Z peelingów chętnie bym skorzystała, uwielbiam takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawia mnie te peelingi i myślę, że jak trochę uszczuplę swoje zapasy to na pewno po nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No fakt faktem mus strasznie niewydajny :( Ja mam wszystkie cztery wersje tych peelingów do ciała ale narazie używałam tylko kokosowego i jest sztos <3 Mam kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingi i mus zaciekawiły mnie. Ciekawa jestem jak by zadziałały na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej chwili pomyślałam, że te saszetki to mają coś do jedzenia...:D A tu zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej chwili zainteresował mnie ten mus myjący, ale skoro zostawia taką warstwę na skórze, to podziękuję.... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej skórze tak działa , może na Twojej będzie mega zaskoczenie;)

      Usuń
  7. Mimo, że nie jestem fanką peelingów to te mnie do siebie przekonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajny wydaje się ten mus, byłabym w stanie chyba znieść tą warstewkę po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie te peelingi :) Naczytałam się o nich pozytywnych recenzji, teraz u Ciebie kolejna ;)

    OdpowiedzUsuń