Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jak co roku na przełomie lipca i sierpnia Lublin zamienia się w stolicę kuglarzy z całego świata. 
Przez cztery dni możemy być świadkami niecodziennych akrobacji i pokazów. Gwarantuję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Każda ulica i każdy zakamarek miasta skrywa w sobie pewną dozę tajemnicy a akrobaci , żonglerzy starają się potencjał miasta wykorzystać w stu procentach.  Jak wspomniałam wcześniej każdy coś dla siebie wypatrzy. Ja postanowiłam się zatrzymać przy jednej z artystek, która wyjątkowo skradła moje serce i ją chyba wspominam najlepiej. 



Cały ambaras rozgrywał się o Panią Tatianę Mosio, która przy muzyce na żywo wyprawiała mówiąc humorystyczne "cuda na kiju".  Lina oddalona od ziemi o jakieś 5 metrów już wprawiała mnie o szybsze bicie serca. Pani Tatiana warto zaznaczyć występowała beż żadnego dodatkowego zabezpieczenia i jeden niewinny błąd mógłby ją kosztować życie. Na szczęście cały występ odbył się bez ofiar w ludziach i zostanie zapamiętany na pewno bardzo długo.




Na głowie, na boku, na dwóch nogach na jednej..nie sposób opisać tego co Pani Tatiana wyczyniała na tej linie. Momentami nie ukrywam zakrywałam oczy. Warto dodać, że Pani Tatiana nie tylko zachwycała swoimi umiejętnościami ale i niezwykłą urodą co w znacznej mierze zachwyciło męską część publiczności. 






Na co dzień Pani Tatiana występuje wraz z grupą Basinga dając swoim odbiorcom wachlarz niezapomnianych emocji. Ja ten występ zapamiętam na bardzo długo. Jak dla mnie numer jeden. A Wy jeśli byliście w Lublinie mieliście swoich faworytów?

6 komentarzy:

  1. wow!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam na drugim końcu Polski, ale to musi być ciekawe dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć do Lublina mam rzut beretem, jakoś nie miałam okazji uczestniczyć w tym wydarzeniu. Podziwiam takich ludzi, bo sama bym się na coś takiego nie odważyła, ze względu na mój lęk wysokości.

    OdpowiedzUsuń