Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Kiedy kończą Ci się pomysły na prezenty a zestawy kosmetyczne w drogeriach czy marketach Cię dosłownie straszą, zajrzyj do mnie a powiem Ci gdzie bez stresu w domowym zaciszu znaleźć prezenty dla bliskich. 


Dziś kolejny niekosmetyczny wpis z serii prezentowe inspiracje wygrzebane w necie. Tanio, wygodnie i w domu przy kominku. Zatem idziemy na zakupy.

Dziś wybieramy prezent dla mamy. Moja mama ostatnio ma dość kremów, maseczek, szamponów czy długopisów a dawno nie kupowałam jej nic błyszczącego więc trochę mówiąc potocznie zbladła.  Błyskotka do 100 zł? oczywiście da się;)

Moja mama lubi bardzo delikatne dodatki,więc skupiłam się na wybraniu delikatnego łańcuszka i bransoletki. Złoty łańcuszek na zdjęciu powyżej znalazłam w sklepie z prezentami Murrano i kosztuje 59 zł. Cena jak najbardziej zacna. Nie jest gruby i raczej nie rzuca się strasznie w oczy czyli perfect;)

Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dorzuciła do koszyka. Srebrna "szczęśliwa" bransoletka z koniczynką. Mama ma podobny łańcuszek więc do kompletu jak znalazł, cena 49 zł.


Dla siebie też coś znalazłam. Zawsze ciekawiło mnie jak będę się czuła w charmsowej biżu. Także kolejne 4 "dyszki" tym razem ku mojemu zaciekawieniu. Teraz tylko czekać na kuriera;) ... jednym słowem Świątecznej gorączki szał czas zacząć.

21 komentarzy:

  1. Właśnie planuję kupić na gwiazdkę mamie jakąś biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to leć, tanie rzeczy i serio mega fajne, nie tylko dla mamy znajdziesz;) ja się obkupiłam mega!

      Usuń
  2. Ta bransoletka z koniczynką jest urocza. Delikatna i kobiec. Sama bym się na taką skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo ona jest mega;) też zastanawiam się czy sobie nie wziąć

      Usuń
  3. Piękna biżuteria, co do prezentów, nie mam, być może nie kupię, nie dano mi zarobić nawet na opłatek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w planach srebrny łańcuszek dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria :) Biżuteria to w sumie zawsze dobry pomysł dla każdej kobiety :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jeśli zna się jej gust, bo czasem można nieźle utopić;p

      Usuń
  6. Ja z moją mamą mam zawsze największy problem jeśli chodzi o prezenty ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie noszę takiej biżuterii ale na pewno wiele osób lubi podobne świecidełka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria to bardzo dobrym pomysł na prezent. Większość kobiet będzie z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tematyka prezentów jest całkiem obszerna i ja jeszcze chcę dodać, że również fajnie jest wiedzieć czy fartuch jako prezent na emeryturę jest dobrą opcją. Na pewno bardzo fajny ich wybór jest zawsze w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-emeryture/fartuchy i ja najczęściej właśnie tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń