Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

kolczyki z szafirem
topsilver.pl
Po długiej przerwie wracam z kolejnym małym wpisem. Jako, że rozpoczęła się totalna prezentowa gorączka po pierwsze przed Mikołajkami po drugie przed Gwiazdką..postanowiłam wtrącić swoje trzy grosze. Dziś odejdę nieco od kosmetyków a pokażę Wam co znalazłam w czeluściach internetu. Sama też muszę zrobić masę prezentów i nie zawsze mam jakiś super,mega ekstra pomysł. 

Wygrzebałam ostatnio nie znaną mi jak dotąd stronkę z biżu. Tak się fajnie składa, że ja lubię coś niszowego, mało znanego...i tak przypadkiem trafiłam na topsilver.pl 
Trochę sobie po niej pobuszowałam i znalazłam szafir, dużo szafiru.....cholernie dużo szafiru.



I tak moim oczom ukazały się srebrne kolczyki z szafirem....sztuk....chyba ze sto. Jednym słowem jest z czego wybierać. Ja już znalazłam coś nie tylko dla siebie.

Ceny? Zróżnicowane ale bardzo przyzwoite. Na każdą kieszeń, nie wydamy miliona ciężko zarobionych monet. Jednak umówmy się, uśmiech bliskich osób jest najcenniejszy;)


Dlaczego skusiłam się na zakupy właśnie tu? ze względu na mega duży wybór i nietuzinkowe wzory, które nie są powielane w typowych sieciowych sklepach z biżuterią. 

A jak Wasze przygotowania prezentowe? Coś już kupione, czy dopiero robicie mały orient?



23 komentarze:

  1. Szafir to piękny kamień! Lubię takie minimalistyczne kolczyki, delikatne, chociaż osobiście jestem fanką żółtego złota :) Pierwsze są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szafir, najbardziej podobają mi się pierwsze kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze kolczyki naprawdę pięknie się prezentują :D
    Chętnie przejrzę asortyment sklepu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze kolczyki ... boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pięknie wyglądają! chociaż nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty z pewnością zostaną docenione przez kobietę. Warto stawiać właśnie na upominki, które będą zgodne z zainteresowaniami drugiej osoby, trafią w jej gusta i wywołają uśmiech na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Ja osobiście jestem zdania, że każda kobieta kocha perfumy no i oczywiście biżuterię! :D Sama dostałam ostatnio pierścionek z bursztynem - prezentuje się pięknie i jestem bardzo zadowolona z tego prezentu. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ja ostatnio bardzo się ucieszyłam gdy dostałam w prezencie na urodziny gry komputerowe. Teraz przynajmniej mam co robić w te długie zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że na prezent dobrym rozwiązaniem byłaby solidna szczoteczka do zębów, dlatego też sama mam w planach kupić coś takiego dla mojego narzeczonego

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do wyboru szczoteczek do zębów na prezent to myślę, że dobrym rozwiązaniem będzie https://ionickiss.pl/ . Znajoma zamówiła tutaj ostatnio szczoteczkę i bardzo ją sobie chwali

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybór odpowiedniego prezentu jest bardzo ważny. Zbliżają się powoli urodziny mojego ojca i też chciałabym mu kupić jakiś porządny upominek

    OdpowiedzUsuń
  12. No super. Moja mama w tym czasie obchodzi urodziny, dlatego też zawsze kupuję dla niej coś ekstra na prezent. Nawet ostatnio znalazłam świetną ofertę gdzie można kupić porządne upominki

    OdpowiedzUsuń
  13. A jaki jest według was najlepszy prezent dla dziecka? Ja myśle by bratankowi kupić jakiś ładny i delikatny kocyk, tym bardziej, że już w sumie mam na oku świetną ofertę

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co słyszałam to też wiele osób kupuje w prezencie gry komputerowe. Sama rozglądam się nawet za dobrą ofertą, ponieważ zbliżają się imieniny mojego męża, a on uwielbia grać w gry ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat ja zastanawiam się nad tym by kupić na dniach porządne olejki eteryczne na prezent dla mojego męża. Nawet niedawno znalazłam sklep gdzie faktycznie wybór jest świetny

    OdpowiedzUsuń