Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 No tester? No problem. Teraz już tak! Cyfryzacja idzie do przodu pełną gębą i właśnie dotarła do naszej kochanej branży beauty! 

Wiadomo nastały czasy trudne i niepewne. A co nam najbliższy czas przyniesie tego nie wiemy niestety. Póki co mamy wiele ograniczeń między innymi przy testowaniu kosmetyków w drogeriach. Nie możemy dotykać, "mazać" a z pomadkami, błyszczykami to wiadomo nie możemy w ogóle tego dotykać. 

Marki kosmetyczne wyszły z całkiem fajnym i jak dla mnie nawet niezłym pomysłem, który może się sprawdzić. Ja już widziałam podobne rozwiązanie i wiem, że zwróciło to moją uwagę. Już nakreślam temat.

No tester? No problem to właściwie możliwość....a dokładniej brak możliwości bezpośredniego testowania kosmetyków jak już wspomniałam wcześniej. Marki Catrice i Essence przystąpiły do takiego ułatwienia. Zarówno mobilnego jak i bezpośrednio w drogerii Hebe.

Jeśli jesteś posiadaczką apki skanującą kody QR ta funkcja nie sprawi Ci problemu. Podchodzisz do mebla Catrice lub Esski i skanujesz kod ten taki ładny na żółtym tle który widzisz powyżej;) potem już z górki..

 Jak już zeskanujesz kod (potrzebna jest do tego aplikacja darmowa np. QR Reader lub jak masz inną też da radę) – przechodzimy na stronę : tester.essence.eu lub tester.catrice.eu

 Tam możesz albo szukać wg kategorii produktu – czyli poruszasz się jak po stronie marki albo możesz zeskanować kod kreskowy z opakowania produktu, który Cię aktualnie interesuje i przejść do opisu produktu, jego składu i kolorów odcieni. Fajnie co?

W  kategorii USTA  jest możliwość przetestowania koloru pomadek/błyszczyków na ustach poprzez kamerke. Machasz sobie selfie i gotowe. Wchodzisz w kategorię usta/szminka/ wybierasz dowolny produkt masz opcję:

Przetestuj wirtualnie, a potem 3 opcje: 
Live Makeup/Upload a photo / Choose a Model.

Jeśli skusisz się na: Live makeup możesz na własnym odbiciu zobaczyć jak dany kolor prezentuje się na Twoich pięknych ustach.

A teraz zobacz to w praktyce:





Osobiście bardzo się cieszę, że marki tak wychodzą do ludzi z pomysłami. Oby tak dalej;) Ja się zabieram za testowanie pomadek;)



10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, chętnie z niego skorzystam lubię Essence

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, choć i tak nie testowałam od razu na twarzy, a chciałam zobaczyć konsystencję :D W drogerii i tak większość wysuszała, więc raczej tam nie zajrzę po żadne pomadki, ani cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opcja, ciekawe czy kolory z apki pokrywają się w 100% z tymi rzeczywistymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna opcja, z ciekawości kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń