Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Marki LaQ nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Dobry PR i dbałość o detale i zarazem o klienta jest  wizytówką firmy.

Wierna LaQ jestem niemal od samego początku i jeszcze na żadnym z ich produktów się nie zawiodłam. 

Nowości kocicowe jak Niezapominajka i Magnolia robią mega robotę. Zapachy są bardzo intensywne i bardzo długo zostają na skórze ( o pięknym zapachu w łazience nie wspomnę)



Seks i Biznes i Rysiek z Bieszczad pachną równie zajebiście jak się prezentują. Mąż szanuje ;)

Nie wiem czy tylko ja mam ta przypadłość, że czasem podbiorę swojemu chłopu żel...zapachy są przecudowne (jak 90% męskich zapachów jak mniemam).



O opisach wspominać nie będę bo jak zwykle bolała mnie przepona od śmiechu. Osoba która się tym zajmuje powinna dostać odznaczenie;) 

Podsumowując nie moje pierwsze i nie ostatnie żele jakie miałam. Myć i nacierać się będę nadal;) Bo nie tylko powodują mega uśmiech na mojej twarzy ale i robią dobrze mi na skórę;) 

#kochamLaQ

2 komentarze: