Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

 


Zadam w dniu dzisiejszym wam bardzo ważne pytanie: Czy był u was Mikołaj?

Do mnie przyszedł nieco wcześniej ale jak zwykle natłok pracy nie pozwalał by wcześniej go wam pokazać.

Otóż na rynku pojawiły się nowości od Catrice i Essence. Jak wiecie ja jestem bardzo związana z obiema markami i makijaż kosmetykami od nich robię codziennie;)



Znalazło się tam jak zwykle coś dla oka, brwi twarzy a nawet stopy ;) Przyznam, że dawnie nie miałam tak wypieszczonych i wypielęgnowanych brwi;)



Od korektora True Skin i bronzera Holiday jestem uzależniona i nie wyobrażam sobie wyjścia. Mega pigment i mega trwałość tyle mogę powiedzieć.  O płynnym Holiday nie jestem do końca przekonana ale dam mu jeszcze jedną szansę.





Jestem bardzo zadowolona z tych boxów. Niemalże każdy kosmetyk się u mnie sprawdził. Czy mam jakiegoś ulubieńca? chyba bym postawiła każdy produkt na równi. Myślę też że w tym czasie podreperował mi usta peeling do ust. 



Czy Wam w oczy rzucił się jakiś produkt?

Chętnie posłucham waszych opinii;)


2 komentarze: