Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Dawno mnie tu nie było ale wracam jak boomerang. Dziś kilka słów o nowej #współpracy z Duńską marką Trendhim. 

Ostatnio bardzo rzadko zgadzam się na tego typu posty ale z nimi zrobiłam wyjątek. Dlaczego? 

Otóż Trenhim to Duńska firma specjalizująca się w akcesoriach dla mężczyzn  od 2007 roku. Od razu zatem pomyślałam o moim mężu, pomyślałam że dodatek w postaci fajnego zegarka będzie dla niego super niespodzianką i zarazem dopełnieniem wielu stylówek.

Wybraliśmy zegarek marki Silezmont  CHRISTOFFER TROIKA na brązowym pasku. Jak na moje kobiece oko prezentuję się całkiem przyzwoicie.

Duńska prostota, forma i elegancja to niektóre z zalet tego zegarka.  Czy wasze babcie nie używały czasem zwrotu "skóra aż skrzypi"? i właśnie tego typu dobrym skórzanym paskiem zaopatrzony został nasz Christoffer. Jedynym minusem jaki wskazał mój mąż jest to, że pasek "łatwo zgubić" ze względu na możliwość szybkiej wymiany paska, taki mały "dzyndzel" zaczepia i może być po zegarku...



"Pasek w odcieniu brązu jest wykonany z trwałej i dobrze noszącej się skóry. Wskazówki godzin i minut świecą w ciemności. Koperta z litego stopu metalu jest pokryta stalą nierdzewną. Ramka i występy, w kolorze północnej czerni, stanowią ładny kontrast z zakrzywionym pierścieniem tarczy w kolorze kości słoniowej i resztą detali w złocistym odcieniu. Tarcza po prawej stronie wyświetla czas w formacie 24-godzinnym. Po lewej dzień tygodnia. Czas w innej strefie jest pokazany w dolnej. Okno daty przedstawia dzień miesiąca."







Podsumowując: Zegarek sprawuje się bardzo dobrze, wygląda bardzo elegancko, bardzo się cieszę , że takie marki są na Polskim rynku. 

Mąż jest bardzo zadowolony, nosi codziennie i tak naprawdę codziennie odkrywa go na nowo. Prezentuje się fajnie zarówno do garnituru jak i baseballówki. Ja zerkam z ciekawości na ich stronkę, niemal codziennie pojawia się u nich cos nowego. Nie żałuję, że zaczęliśmy współpracować i mam nadzieję, że niebawem pokażę Wam kolejne cudo od TRENDHIM.







5 komentarzy: