Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Dawno nie było tu perełek za niewielkie pieniądze a robiące efekt wow. Dziś pokaże Wam na jakie podkłady warto zwrócić uwagę. Zacznę od najdroższego. Nowość od Makeup Revolution czyli sławnego podkładu z Tik Toka. Ja dorwałam go na Notino za jakieś 40 zł. Podkład robi naprawdę dobra robotę. Pięknie wygładza, ładnie komponuje się że skórą, nie oksyduje i tworzy piękny mat. Ja nie mam problemu ze świecącą skóra więc tym dobrze się nam współpracowało.

Kolejna perełka i jeden z moich ulubionych fluidów to Christian Laurent. Jak jego kolega powyżej, również pięknie pracuje że skórą. Nie zapycha, pięknie matuje i również nie oksyduje. Kosztuje ok 30-40 zł. Ja kupiłam go na promce w drogerii Douglas. 

Do marki Ingrid wróciłam po latach. I nie powiem fajny to powrót. Podkład ma fajna konsystencję, potrzebuje nieco czasu aby ładnie się wchlonac. Dalej ładny mat ale jednocześnie jest nawilżający. Koszt ok 30 zł. Ja kupiłam go w drogerii Natura.

Catrice matt to u mnie klasyk. Mieliśmy sporą drogę do przejścia by się polubić ale udało się. Jest to podkład do którego sięgam i wracam bardzo często. Pieeeknie matuje, długo się utrzymuje i ładnie wchłania. Ok 30 zł również Natura. 

Claresa to moje ostatnie odkrycie. Ma mega piękny zapach i piękny satynowy matt. Długo się trzyma i jak wszystkie powyższe podkłady nie ciemnieje na skórze i ładnie z nią pracuje. Dorwany za 25 zł w Hebe. 

Tego podkładu nie muszę Wam przestawiać. To sławny Max and More z Action za 6.45 zł. Przyznam,ze nie wierzyłam że to może być dobre... A jest zajebiste. Piękne krycie, piękny matt. Wydajny, wiem, że zakupie go więcej, chociaż nie ukrywam ciężko go zdobyć. Długo się o dziwo trzyma na skórze.
 

I to by było na tyle moich podkładowych pereł. Jestem ciekawa czy Wy też macie swoje top of the top właśnie podkładów. Wolicie, matujace, kryjące czy może roswietlajace? Chętnie się dowiem i może poznam coś nowego


Brak komentarzy: