Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Cześć moje wspaniałe,
dziś chciałabym Wam pokazać jaką niespodziankę sprawiła mi moja ukochana "Jadwiga" o tej firmie było już kilka postów m.in. o papce do cery trądzikowej ze zdjęcia powyżej - kliknij także na jej temat nie będę się rozpisywała;) poczytacie;)
Mając cerę dosyć problemową ze skłonnością do wyprysków, podrażnień i wszystkich złośliwości tego świata moja inwestycja w kosmetyki naturalne nie poszła na marne. Zauważyłam znaczną poprawę w wielu kwestiach także bywa taki czas , że nawet mogę śmiało powiedzieć - tak czuję się dziś atrakcyjnie, mam gładką cerę i nie muszę kłaść tony makijażu by wszystko ukryć.



Jak wiele razy wspominałam moje przygody z kremami zawsze kończyły się tym samym....klęską. Po moich różnych eksperymentach bąbli na twarzy przybywało zamiast ubywać. Jenak udało mi się przyzwyczaić cerę do różnych specyfików a między innymi do Polskiego kremu bionawilżającego z mojej Jadzi kochanej właśnie.
Lubię Jadziowe kremy z tego względu, że po pierwsze są niezastąpione, po drugie nie narażają mojej buzi na wygląd ogra a po trzecie jest wygodny w obsłudze, ponieważ jest schowany w tubkach. (Jadwigo chwała Ci!) Do tanich nie należy  za 50 ml zapłacimy 27 zł a za 200ml  61,50 także do wyboru do koloru  ale i droższe są także nie ma co panikować ( stosowałam i kremy po 100 zł i guzik dały) 61, 50 zł no boli po kieszeni ale czego się nie robi....( można kupiC mniejsze opakowanie) ;)

Co na to producent?

DZIAŁANIE: krem przeznaczony szczególnie do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i zniszczonej; utrzymuje stały poziom nawilżenia skóry, matuje; zawiera naturalne filtry promieniochronne; jest źródłem wielu substancji odżywczo - regenerujących; neutralizuje działanie wolnych rodników; poprawia jędrność, sprężystość i elastyczność skóry; zapobiega powstawaniu zmarszczek; nie powoduje podrażnień i uczuleń, ma lekką konsystencję, doskonale nadaje się pod makijaż.


Co do używania pod makijaż dodam, że dzięki niemu zauważyłam, że trzyma się dłużej.


Żel pod prysznic pomarańczowy. Przyznam, że strzał w dziesiątkę ponieważ grudzień jest jedynym miesiącem w roku gdzie pomarańcze i mandarynki goszczą u mnie w domu, także w postaci kosmetyków czy zapachów. 

POMARAŃCZA: Odpręża, uspokaja i stabilizuje; ma działanie odświeżające i rozgrzewające ; wpływa regenerująco, ujędrniająco i antycellulitowo na skórę.

ZASTOSOWANIE: żel przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji ciała. Wspaniale się pieni. Pozostawia na skórze bardzo przyjemny, charakterystyczny dla danego zioła zapach.

Pozwolę sobie dodać , że nie wysusza ciałka a w zimie niestety jest to u mnie spory problem.  Cena raczej standardowa do około 13-14 zł także i tu wielkiej tragedii cenowej nie ma.
Z tej serii bardzo chętnie sięgnę po inna linię zapachową a wybór przyznam jest dosyć spory.

 W podarku znalazły się także próbki, które chętnie rozdam by inni dowiedzieli się o tych produktach. Jestem przekonana, że każdy znajdzie tu coś odpowiedniego dla siebie. To moja kolejna przygoda z tą firmą i  nie ukrywam, że warto inwestować w siebie. 
Dziękuję Jadwigo za wszystko i widzimy się na kolejnych zakupach. 
Miało byc krótko jednak jak zwykle się nie dało;)

Mam nadzieję, że znalazłaś tu coś dla siebie i zostaniesz ze mną dłużej.

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle zaintrygowałaś mnie swoimi wywodami o kremach;)aż się chce ich próbować. Chociaż dla mnie wywalić 60 zł trochę dużo no ale jak mówiłaś...chcesz byc piekna to płac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ja zawsze prowadzę wywody o kremach;) no przepraszam temat rzeka:D

      Usuń
    2. Nie miałam na myśli nic złego, po prostu lubię jak piszesz - zwłaszcza o kremach opierając się własnym doświadczeniem

      Usuń
    3. Wiem, że nic złego nie powiedziałaś;) potwierdziłaś tylko prawdę, że się rozpisuję o kremach. I bardzo mi miło, że mnie odwiedzasz;)

      Usuń
    4. Możesz kupic mniejsze opakowanie to juz koszt 27 zł czyli tak nie boli a sprawdzisz czy Ci odpowiada.

      Usuń
  2. Niestety ale Jadwiga ma w składzie parabeny :( Tylko ta papka nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papka dla mnie mistrzostwo świata. Z innymi kosmetykami nie miałam problemów z tego powodu

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa składów tych kosmetyków. Prawdę powiedziawszy, nie spotkałam się jak dotąd z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne kosmetyki mają ;) musisz koniecznie wypróbować;)

      Usuń