Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



W końcu przychodzę z recenzją kosmetyków od Tahe. W zestawie otrzymałam szampon oraz maskę. I dziś postaram się Wam w kilku słowach opowiedzieć o tym zestawie.



1. Szampon:



Szampon zawiera w składzie olejek z mirry oraz arganowy. Jest łatwy w użyciu ponieważ ma dozownik, pachnie ładnie ale nie potrafię tego zapachu sprecyzować. Pieni się lekko co na początku mnie bardzo wkurzało ale potem się przyzwyczaiłam. Wbrew temu, że jest niewielki to wystarczył mi na bardzo długo czyli plus za wydajność. Faktycznie potrafi okiełznać włosy i dosyć fajnie je oczyszcza. Dużą i chyba największą wadą tego szamponu jest to, że powoduje u mnie łupież. Nie są to jakieś straszne ilości ale ja borykając się z tym problemem widzę nawet najmniejsze śnieżne płatki na głowie. 

Zawiera naturalne olejki: Argan, który odbudowuje i chroni włosy, ma działanie antyoksydacyjne. Mirra, która leczy i oczyszcza.

Moja ocena 4/5
Czy kupię ponownie? - NIE

2. Maska do włosów:



Malutka, taka dosłownie na trzy razy. Ale działanie dla mnie super, fajnie nawilża, nie obciąża włosów, dobrze się rozczesują. Zapach przypomina mi takie szampony z PRL ;) U mnie sprawdziła się bardzo dobrze. Jestem z niej bardzo zadowolona i szczerze polecam;)


 Maska Zawiera: Propolis, który ma właściwości lecznicze i przeciwdziała starzeniu się włosów. Wyciąg z pokrzywy, który nawilża. Naturalne olejki eteryczne: Cytrynowy, który ma działanie oczyszczające. Pomarańczowy, który stymuluje. Grejpfrutowy, który nawilża.



Moja ocena 5/5
Czy kupie ponownie? TAK

Podsumowując komplet sprawił się naprawdę dobrze. Tego łupieżowego incydentu nie będę im pamiętać. Każdy ma inne włosy i każdy będzie miał inne odczucia. Chętnie zapoznam się z cała ofertą i na bank znajdę coś jeszcze dla siebie;)


6 komentarzy:

  1. Maska wydaje się być fajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon miałam i byłysmy z córką zadowolone, ale wiem że nie zawsze tak musi być. Był tak wydajny, że stosowałam również do kąpieli :D Odżywkę chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze styczności z marką ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń