Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




Masmi jest hiszpańską firmą, specjalizującą się w produkcji pełnej gamy produktów do higieny intymnej, wykonanej  ze 100% czystej bawełny organicznej, co pomaga zmniejszyć ryzyko podrażnień i alergii, które powodują substancje zawarte w produktach masowych (chlor, celuloza, wiskoza, perfumy, dioksyny).


Markę Masmi poznałąm tak naprawdę dzięki Michałowi z Twoje Źródło Urody. Kiedy do akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody" dołączyło Masmi bardzo długo nie zapisywałam się do grona testerek. Jak wspomniałam namówił mnie Michał za co mu z tego miejsca bardzo dziękuję. 

Na początek wybrałam sobie chusteczki nawilżane do higieny intymnej oraz do twarzy a także płatki kosmetyczne. 

Pozwolę sobie zacząć od płatków. Paczka od Michała musiała odczekać na swoją kolej ze względu na inne moje zobowiązania ale jak już się do niej dorwałam przepadłam. Płatki są dosyć spore i na mój demakijaż zużywam aż jeden;) bawełna jest mega miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Nie ukrywam, że jestem w ciężkim szoku , że demakijaż jest tak przyjemny. Zwykłe okrąglaki nawet nie stoją na równi bo Masmi bije wszystko na głowę, serio nie kupię już nigdy zwykłych płatków.



Podobnie jest z chusteczkami do intymnej i demakijażu. Świetna jakość, komfort i miękkość. Z Masmi moje życie nie będzie już takie samo;)
Jeśli chodzi o pielęgnację, jak wiecie kocham wszelkiego rodzaju peelingi kawowe, solne a najlepiej domowej roboty. Odkąd zaczęłam racjonalnie dobierać kawę nie tylko do picia zaczęłam stawiać na jakość również w pielęgnacji. Od jakiegoś czasu kupuje kawę w ziarnach i do tego świetnie sprawdza się palarnia kawy. Spory wybór, dobre ceny, świetna jakość. Najpierw degustacja i relaks a potem z fusami na home spa;) jeśli nie mam zbyt dużo czasu świetnie peeling zmywają wilgotne chusteczki. Naprawdę polecam;)


Wszystkie produkty Masmi znajdziecie w sklepie BIOBEAUTY ;)

Jeszcze raz wielkie dziękuję Michałowi, że mnie namówił;)

3 komentarze:

  1. Tego typu płatki używałam przy pielegnacji maluszka, lubię chusteczki nawilżane z dobrej jakościowo bawełny

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wkładki się nie sprawdziły, ale na szczęście jest masa innych. Pozostałe mogą być ;)

    OdpowiedzUsuń