Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




Jak wiadomo twarz to nasza wizytówka a jej pielęgnacja należy do szczególnie wymagających. Coraz więcej kobiet zaczyna stawiać na naturalne piękno, nie kalając swej cery makijażem a pokazują się tak jak matka Natura je stworzyła. 

Sama z wiekiem zaczęłam się jakby mniej malować. Wiadomo, że zegara już nie cofnę ale staram się zachować młodzieńczy wygląd każdego dnia.  Zaczęłam też świadomie pielęgnować cerę zwłaszcza na noc by rano nie było widać oznak zmęczenia. 

Nie będę ukrywała, że trochę pomagają mi naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, które poleciły mi koleżanki. Ufam im na tyle,ponieważ wiem że moje kochane naturomaniaczki wiedzą o kosmetykach niemal wszystko. 


Ciekawi mnie jaki macie stosunek do naturalnej pielęgnacji cery? stawiacie na mocny make-up czy raczej bliżej wam do typowego softu? piszcie;)

1 komentarz: