Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 Senso Home poznałam przez totalny przypadek. Lubię kiedy ładnie pachnie w domu. Przetestowałam już ogrom zapachów i marek ale ta szczególnie przypadła mi do serca. 

Trafiłam na nią przy okazji testowania perfum od Paryskie Perfumy i okazało się ze mają także w asortymencie domowe zapachy. 


Na pierwszy ogień poszło Exotic Place....sztos! pięknie pachnie brzoskwinią, melonem i wszystkimi cytrusami. Zapach jest bardzo intensywny. Mi osobiście to nie przeszkadza ale mój mąż czasem zatyka korek bo go drażni.  Na stronie firma ma większy wybór ale ja poleciałam do Rossmanna (tam dostępne są 2 zapachy stacjonarnie) i kupiłam drugi wariant do domu i Egzotyczny do pracy. W pracy moje dziewczyny podłapały i teraz pachnie niemalże w każdym pomieszczeniu.



Oriental jest delikatniejszy i będzie pasował osobom, które zapach traktują jako delikatne tło. Nie jest duszący, bardziej nazwałabym go rześkim. 



Dokupiłam jeszcze Spray do łazienki Exotic place i jestem równie zadowolona co z patyczków. 

Jak dla mnie jest to najlepsza zapachowa seria do domu. Mam chętkę i na bank się zaopatrzę w inne wersje zapachowe.

Cena patyczków to 19,99 zł a Sprayu 9,99. 

Polecam!

Brak komentarzy: