Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 Kogo z nas nie zastanawia tajemnica Ajurwedy? Chyba każda z nas marzyła by mieć niebanalnie piękne włosy.

Takie info znajdziemy na stronce sklepu gdzie się zaopatrzyłam. Mnie osobiście urzekają oleje i po nie tak naprawdę sięgam najczęściej. 

Działanie olejów w głównej mierze u mnie  jest bardzo podobne. Moje włosy są cienkie ze skłonnością do przesuszania i wypadania dlatego najbardziej zależy mi na odżywianiu , nawilżaniu suchych i odnawianiu zniszczonych włosów. I żeby przede wszystkim mi tak nie wypadały a stały się grubsze i błyszczące.






Indyjskie kosmetyki do włosów biją na głowę zwykłe preparaty, zawierające chemiczne dodatki o wątpliwym działaniu. Osobiście wielokrotnie przekonałam się jak drogeryjne kosmetyki mogą zniszczyć włosy. Ostatnio podkuszona telewizyjnymi reklamami zakupiłam jeden z kompletów do pielęgnacji włosów i do dziś borykam się z konsekwencjami jak suche jak siano włosy, wypadanie i tona łupieżu. Ale powoli, powoli dam radę. Dlatego sięgam po fajne składy i sprawdzone kosmetyki.... zobaczymy jak tym razem będzie wyglądała moja batalia


Znajdziesz je tu   https://devaharmony.com/pl/

3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze takiego produktu. Chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam i też sobie chwalę! Jest dużo świetnych kosmetyków, trzeba tylko trochę poszukać, moze poczytać właśnie na blogach taki jak ten:) Ja stosowałam też rozjaśniacz do włosów i efekt jest całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń